Wiadomości

OFERTA PRACY

DYREKTOR GDAŃSKIEGO ZARZĄDU NIERUCHOMOŚCI KOMUNALNYCH SZB
ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk,
ogłasza nabór na wolne stanowisko
Administratora - 2 etaty

I. Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie co najmniej średnie;
  • Minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe;
  • Minimum roczne doświadczenie zawodowe w zakresie administrowania nieruchomościami;
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office);
  • Znajomość zagadnień z zakresu ustaw o gospodarce nieruchomościami, o własności lokali, o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i zmianie kodeksu cywilnego;
  • Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • Obywatelstwo polskie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

II. Wymagania dodatkowe:

  • Posiadanie uprawnień zawodowych w zakresie zarządzania nieruchomościami.

III. Zakres zadań:

Do głównych obowiązków Administratora należy:

  • Obsługa najemców i dzierżawców;
  • Administrowanie i gospodarowanie nieruchomościami komunalnymi.

IV. Kandydatom oferujemy:

  • Umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony, maksymalnie na 6 miesięcy - po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę;
  • Wymiar czasu pracy: pełny etat - 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami);
  • Specyfika pracy: praca biurowa oraz praca w terenie, związana z realizacją zadań;
  • Wynagrodzenie brutto w przedziale 2800,00 - 3500,00, w zależności od posiadanego doświadczenia i kompetencji;
  • Przewidywany termin zatrudnienia: sierpień/wrzesień 2017 r.

V. Wymagane dokumenty:

Dokumenty aplikacyjne kandydatów na wyżej wymienione stanowisko, złożone w języku polskim, winny zawierać:

  • List motywacyjny;
  • CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
  • Kserokopie świadectw pracy;
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
  • Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
  • Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • Oświadczenie z własnoręcznie podpisaną klauzulą:
    " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez GZNK - SZB w celu realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji. Jestem świadomy/a prawa dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawienia. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2015, poz.2135 z późn. zm.)"
  • W przypadku zatrudnienia konieczne będzie dostarczenie "Zapytania o udzielenie informacji o osobie do Ministra Sprawiedliwości – Krajowy Rejestr Karny".

VI. Do kolejnego etatu rekrutacji zostaną zaproszeni kandydaci, którzy:

  • złożą wszystkie wyżej wymienione dokumenty,
  • spełnią wszystkie wymagania niezbędne.

W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia naboru, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w GZNK - SZB nie przekroczył 6%.

Wymagane dokumenty należy składać w kancelarii Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych - SZB (pokój nr 8), w zamkniętych kopertach lub przesłać na adres:
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - SZB
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk

z następującą adnotacją: "Nabór na stanowisko – Administrator",
w terminie do 21.08.2017 r. (decyduje data wpływu do GZNK SZB).

Wynik naboru zostanie zamieszczony w Biuletynie Informacji Publicznej GZNK, na stronie firmowej www.gznk.pl i na tablicy informacyjnej Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych - SZB.

Informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy.

Autor:
Henryka Ziółkowska
Publikujący:
Karolina Pacholska
Data wytworzenia:
2017-08-08
Data publikacji:
2017-08-08 07:18

©  2003-2017 Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych S.Z.B.